första doppet

Idag har jag varit ut med A vid långsjön för att sola och bada! Inte trodde jag att det skulle vara så mycket folk där! Men som tur var fick vi iaf en liten plats för oss själv! Denna dag med denna härliga sol var bara upplagd för första doppet! Vattnet var superhärligt och inte alls kallt, man kunude t.o.m vara i en liten stund. När vi hade vart där ett tag stötte vi på J som var där med några gamla klasskompisar, kul :)

Man märker även att huden inte är van vid stark sol, A och jag var bara där i ca 3 ½ timme och ändå är hela ryggen och axlarna brända! Usch, får bara hoppas att de röda blir till brunt.
Nu väntas en lugnhemmakväll :)


Josefine, Jossan, Blåbär...du vet att du alltid kommer vara en av mina bästa vänner, glöm inte bort det! Du betyder mer än vad du anar <3


Kommentarer
Postat av: jossan

Älskade blåbär betyder extremt mycket för mig! <33

2008-06-18 @ 12:28:37
URL: http://yigg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0