fotboll i kungsan, igen.

En riktigt slödag har det varit idag, låg i sängen länge ocg drog mig med en sovande A. Sedan tvingade jag upp mig när C messa och ville att jag skulle komma inte på msn, kankse var det bäst så att man inte tillbringa hela dagen i sängen, även om det är supermysigt :)
Idag ska vi även på jakt efter bajenbiljetter, fått hem någon reklam om att svenskabostäder delar ut 150 biljetter var till tre olika hemmamatcher. Så jag, C och A ska se om det finns några kvar. Hoppas kan man alltid göra!
Sedan ska vi bege oss till kungsan och glo fotbollen än en gång. Nu måste vi verkligen vinna! Det finns ingenting annat, och som jag sa sist, så vill jag har många mål och till blågult framförallt. Sker detta kommer kvällen att bli helt underbar :D
Nu ska jag göra mig i ordning, hopppa in i duschen och göra mig reda på biljettjakt! haha, det kommer säkert att gå bra! Bara jag får igång A och bort från hans älskade disney chanel, ingen problem alls, nejnej, som C sa precis: HUSTON, we got a problem!

Kommentarer
Postat av: fia

haha, du är störd <3

2008-06-18 @ 16:31:16
URL: http://sschnyggve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0