midsommar

Nu är det midsommar snart igen då! Tiden går otroligt fort. Så fort jag packat ner alla min kläder, eftersom jag verkligen inte vet vad jag ska ha på mig på midsommar, så ska jag bege mig ut till landet därfestligheterna ska hålla hus. Har inte riktigt förstått hur vi alla ska få plats, vi blir väl en cirka 20 pers skulle jag tror + hundar, men det har väl de äldre redan funderat ut.....förhoppningsvis. En trevlig kväll med många skratt blir det säkert, något annat har jag inte förväntat mig eller beställt till denna afton:P
Bilder från detta kommer att komma senare, när jag har tid och tillgång till dator.

Detta kommer nog bli mitt sista inlägg på en lång tid, åker till landet idag, kommer hem kanske den 27e för att packa om för att sedan åka vidare till Öland och kommer hem den 30, efter det vet jag inte om vi åker till Åland ( VISFESTIVAL :D ) och kommer isåna fall hem innan bajens hemmamatch den 7e juli, så vi får väl se hur mycket skrivande det kommer att bli, kankse lite då och då när jag är hemma eller har tillgång till en dator med internet!

GLAD midsommar på er allesammans! Drick mycket, men drick med förstånd! (d.v.s don´t drink and drive!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0