sista dagen.

Får hoppas på en härlig avslutning imorrn med bra betyg! Kommer tyvärr inte att sakna skolan under denna sköna ledighet! Hoppas att informationen fungerar som den ska imorrn så vi får veta när vi börjar igen till hösten, men jag blir inte förvånad om vi inte får veta. Allt annat skulle vara en stor överraskning i från min skola!

Nej nu ska jag bege mig till soffan igen och titta på fotbolls-EM! Skit dåig match mellan rumänien - frankrike! Hoppas att matchen mellan italien - holland blir bättre, lika bra som matchen igår mellan tyskland-polen, den var grym!
Imorrn ska jag även till stan och titta på Sveriges match med C! Hoppas stämningen blir grym och många mål för blågult!


En väl kämpande klass från hösten i 1an. Dock bara en, Olav som står först,
som går i min klass nu. Resten valde grafiskkumminikation som inriktning!
Inte saknar jag nån av de, den klassen jag har nu, som var smarta nog,
att välja foto som inriktning är bättre än klassen jag hamna i i 1an.
Kankse kommer man sakna någon efter studenten? Fast jag vet inte riktigt,
håller med gott till A&J&J och L8 + hela bowlinglaget! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0