sol eller regn?

På Tv säger vädergubbarna och gummorna att nu kommer det bli sämre väder denna vecka. I tisdag verkade som om alla hade regn förutom jag? hmmm....mysko, vart jag än gick sken solen men att fixa håret den morgonen var helt onödig eftersom det blåste orkan ute:P Men iaf...igår hade iaf vädergubbarna och gummorna (VG) rätt...det regnade i stort sätt hela dagen men skulle inte de ostadiga vädret hålla i sig? För idag strålar solen men endel moln har börjat komma fram. Hoppas att bra väder kommer nu när jag och A ska ut till landet (Dalarö) själva under helgen. Vill åka ut med båten! Hoppas hoppas hoppas!

Igår åkte mina kära vänner till Hultan! Känns lite tomt nu när sommarlovet är igång men vännerna bort. Tur som är så kommer de självklar tillbaka. Men i vilket tillstånd det vet jag inte! Fick mess av J&J imorse de verkar ha det jättebra, redan hånglat runt med tre olika killar vad J kunde minnas:P ojoj, hur ska denna vecka sluta?:P Hahah, jag tror iaf att de kommer och få det underbart fast på ett annorlunda sätt :) Kankse de stötter på några av mina vänner som oxå är det. Olav hoppas jag inte att de stötter på, men Jocke vore allt kul!

Snart kommer A hit från skolan, han hade sin sista dag idag. Äntligen har vi båda sommarlov! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0