Student student student

Jaha, då var det dags igen. Stå på en proppad skolgård i sanslösvärme och vänta på att studenterna ska springa ut. Är det någon mer än studenterna som ser fram emot detta? Kankse mamma och farmor. Själv tycker jag bara det är jobbit, men självklart någonting man gör, det kommer ju vara svinkul sen nästa år när det blir min tur och då hoppas man ju på att alla utspring som jag varit på kommer att komma på mitt utspring.
Idag är det iaf min barndomskompis Patrik som ska få springa ut i denna värmen och åka lastbilsflak! Kul för honom. Mendan han lyxar runt på flak får vi andra sitta hemma och vänta och hjälpa till att duka! :P Denna dag = en enda stor väntan! hehe...nee nu får jag sluta och klaga på allting, speciellt vädret! De är helt underbart, väntar bara på att få skolan avklarad så att jag och mina vänner kan bege oss ner mot stranden! Myspys!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0