äntligen helg

Nu är det äntligen helg igen. Denna fredag började precis som förra, ni kan ju gissa. Inte satan vill vår lärare komma, han "försov" sig, en annan lärare fick ringa och väcka honom, hmm....konstigt jaa man börjar ju undra vad det är för skola jag går i. Är det verkligen meningen att ens kollegor ska vara ens väckarklocka? Som jag brukar säga, min skola ligger på landet - det förklarar mycket, om inte allt ;)

Nu ska jag så fort jag packat klart åka hemma till A, han stressar mig...otålig antar jag, speciellt nu när solen för första gången på flera dagar kikar fram.
Sedan på söndag är det dags för trollbäckscupen med jumpan, tror att det kommer gå super bra för mina små gymnaster, speciellt eftersom de är anmälda till en lättare grupp. Nästan så att man kan börja hoppas på en medalj tror jag, hoppas på det bästa.

Ching chong kines :D Trevlig helg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0