Djävulen bär prada

Äntligen, äntligen ska jag få se en film som jag alltid velat se. Enda sedan den kom på bio, men aldrig har det blivit av. Men nu av alla gånger så skall jag och A lägga oss i sängen och mysa till "Djävulen bär prada", dock har jag hört att den är överskattad, precis som 1408. Hoppas iaf att den är bra, kommer säkert inte upp i vad jag föreställt mig, men man kan ju alltid hoppas :)

Tanken är även att vi ska ha movienight nu oxå, får se hur det går med de, brukar ofta somna fort om jag ligger i sängen och glor film.
Imorrn ska vi försöka bege oss till badhuset för att träna lite, simma några längder, kanske få mig att våga dyka ifrån startpallarna? Något jag aldrig gjort (!!!!!!) Men när det var simning iskolan och MVG var att stå stilla och dyka ifrån trampolien och sedan springa och dyka så ansträngde och pressade mig hårt för att göra det. Någonting som jag verkligen är stolt över. Vet inte varför det känns läskigt, kanske helt enkelt är rädd för magplasket! ;D

Men nu ska jag spring in till A innan han blir galen på att jag inte kommer :)
Sov sött och dröm gött och inte blött :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0