En dag räcker

Tror det eller ej, men en dag att bara få vara hemma och unna sig själv en dag gör otroligt mycket! Vanligtvis brukar jag vara väldigt trött i skolan, har hänt vid flertal tillfällen att jag somnat när vi haft håltimmar. Även klasskompisarna komenterar att jag hela tiden är trött. Men idag vaknade jag, kände inte alls den vanliga segheten utan gick upp helt utvilad, det känndes underbart. Har heller inte varit trött idag i skolan och känner mig pigg och laddad att gå till träningen ikväll!
Kanske detta vore en ideé att man är lediga en dag iveckan, typ onsdag eller torsdag, mitt i veckan när man behöver ett break som mest. Jag tror att fler skulle ha energi och ork att vara koncenterarde under lektionerna som då leder till bättre studieresultat. Jag skulle rösta för iag :)

Äntligen har jag blivit klar med bilderna från matchen, bajen-gefle och lämnat dem till akademin. Supernöjd med resultatet, endel bilder tycker jag (och många till:D) är skitbra! Nu väntar jag bara tills upphållet ska ta slut så att jag får göra det igen :D faan för EM säger jag bara, kunde ju få komma nån vecka senare ;)
Här är några bilder som jag gillar:

image61
Lagsnack innan match!

image62
Erkan trollar med bollen

image63

image64

image65
Lite kärlek och kram kram efter ledningsmål - Erkan och Petter

image66
Petter och Simon - Finns inga bättre <3

Självklart är det jag som tagit alla bilderna när jag förra måndagen var på plats som fotograf på sönderstadion. Hade orange väst och allting:D Fast min väst var väl mer som en klänning, haha, inte värmde den ett dugg heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0