En fullspäckad helg

Igår var den enda dagen som jag och A kan ses denna helg, lite tråkigt...tur att telefonen finns :)
Idag är det dags för VIkingacupen med småtjejerna, vi får hoppas att det går lika bra som det gjorde förra helgen...härligt med lite fler medajer :D Snart blir jag hämtad och då beger vi oss till Lidingö och gångsätrahallen!

Sen på kvällen/natten ska jag och J ut och fira hennes 18 års-dag, äntligen liet fler som får åldern inne, börjar känna mig lite ensam:P En liten nackdel bara ska spela bowlingfinal dan efter, samling 09:30, vi får se hur det går med det;P kanske inte spelar någon stor roll eftersom endel inte ställer upp för laget så vi kommer verkligen verkligen inte ställt upp med det bästa laget, vilket är synd eftersom chansen att vinna är STOR! Skäms till er som sviker ert lag! (finns dock några som har godkända ursäkter, så ta inte åt er!) Är så skit arg på att man inte ställer upp, ARG ARG ARG!

Men nu ska inte denna ilska få förstöra denna dag eller kväll....ilskan kommer personerna få veta!
Men nu ska jag bege mig upp mot centrum och ge gärnet i tävlingen! Kom igen nu tjejer, detta klara vi :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0