En lugn dag

Inte har det hänt speciellt mycket idag, rätt skönt. Plåtade lite produkt i studion idag, gick helt bra, har inte lagt in bilderna på datorn än så får se hur bra resultatet blev!
Sen på matten fick vi tillbaka NP-proven som jag varit så nervös för. Det gick 4 ggr bättre än vad jag kunde ha trott, fick ihop tillräckligt med VG-poäng för VG, men lite mindre G-poäng. Men allt som allt, en starkt G nära VG som kommer att ge mig ett VG i slut betyg i MatteB, är otroligt glad över detta. Specillet när jag har kämpat så hårt under året!

La in bilderna från matchen igår (bajen-gefle), det såg riktigt bra ut och jag kan känna mig nöjd med resultatet! Synd bara att detta var sista matchen inför uppehållet eftersom jag får komma dit och fota när jag vill och hur mycket jag vill, är helt överlycklig för detta:D Får vänta lång tid till nästa tillfälle!
Sitter just nu och tittar på dh, ett avsnitt som både ör soligt och roligt:P Kan ju vara ett av världens bästa serier ever! De och prison break såklart, den superduperserien får man ju verkligen inte glömma ;)

Imorgon ska vi har idrottsdag i skolan, den ska tydligen vara den roligast idrottsdagen enligt lärarna, de påstar att tidigare elever har sagt det, får väl se om det är sant eller ej! Haha...men nu ska jag bege mig till TVn och njuta vidare, sedan väntar JohanBlund på mig i min varma och gosiga säng, dock utan det bästa, sovsällskap, vill ha A här, saknar honom! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0