JAAAAA :D:D

Även fast allt bara känns jobbit ibland, som t.ex just nu, så kommer det alltid någonting att se framemot, någonting som gör en helt överlycklig. Denna stund har nu kommit i mitt liv. JAG ska få fota på  S Ö D E R S T A D I O N  !  Finns det något häftigare?!?! De blir ju grymmare och grymmare när man älskar fotboll och bajen!
Supercoolt att få gå ut på planen med en massa publik och sedan få fota. Dock är det denna gång mening att fota några grabbar ifrån Hammarby Akademin som ska få någon utmärkelse eller vad de nu var! Hoppas bara jag får stanna kvar :D
Eftersom jag kommer att få ett sånt där "pass" för fotografer kan jag gå på alla hemmamatcher, ta med mig kameran foto för mig själv och sedan bara stå och njuta av en underbar match med en underbar publik.
Tror inte att det finns någon som är gladare än mig just nu :D:D:D

Kommentarer
Postat av: jossan

Grattis! Det jobbet kommer att passa dig som handen i handsken!

2008-05-05 @ 23:08:34
URL: http://yigg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0