Lååång söndag

En kamp efter att hitta spelare till JL, ja deet gick ju inte så bra som alla vet. C och jag gjorde vårat bästa, även om det nästan är omöjligt att vinna 2 mot 3. Men vi va väldigt nära, hade vi spelat som vi kan, ligga runt 170-180 hade vi vunnit en match iaf, men Sollentuna är en svårspelad hall och jag är verkligen inte i toppform, något som jag varit under våren, tungt! Men förhoppningsvis går vi till final nu, vi "vann" en W.O. match, vilket gav oss två poäng, vi får väl se, jävligt surt om vi inte går till final p.g.a att endel inte ställer upp för laget, även om beskedet om match kommer sent tycker jag att man ska ställa upp om man har chansen, om inte är ute med båten där man inte får tag på någon (fia, jag vet att du alltid ställer upp <3).
Hoppas att jag själv hittar tillbaka till mitt spel, eftersom det är KM nästa helg, skit i om jag vinner så länge jag spelar bra och är nöjd själv så får andra gärna spela bättre, roligt när det går bra för alla :D
Sedan var det bara att kasta sig in i bilden och hem, duscha, snabbkäka och sedan in till Globen för match:D Goda förhoppningar till en god match, som dock slutade mållöst, kändes fel, bajen ägde spelet mest, ävne om IFK hade några chanser, konstiga domslut oxå, ser det lilla minsta men inte det värsta!

Är supernervös nu oxå eftersom snart kommer slutprovet i FotoB men nest skräckinjagande är NP i MatteB, kommer att gå lägga mig med orolig mage varje kväll nu fram till torsdag, alldelse för stor prestationsångest! HJÄLP! :'(
Ett tips som jag alltid får höra som jag nu oxå ska försöka ta efter: "Ta det lungt, låt det gå som det går, du kan det du kan och det kommer att gå super." Får hoppas att detta fungera, några lugnande samtal med A och det ska säkert gå bra! Som tur är har jag ju två MatteB-lektioner kvar tills NP, dock nada i Foto!

Nu ska jag slagga, drömma gott och glömma allt jobbit! tufft men ett måste :)

Kommentarer
Postat av: jossan

Du ska nog inte oroa dig så mycket, NP är oftas baserade på vad man redan kan och inte så lätta att plugga till. Jag kanske är lite fel person att säga det iofs eftersom jag också har grym ångest. Men det löser sig nog för oss båda!

2008-05-04 @ 23:26:08
URL: http://yigg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0