läskigt.

Vet inte vad det är, men det är någonting med musik tror jag, eller kanske är det bilderna i början? För varje gång jag tittar på medium (TV4 torsdagar kl 21) så vågar jag knappt gå från vardagsrummet till mitt rum, och det är inte långt. Måste tända alla lampor på vägen och nästan springa. Förstår verkligen inte vad det är som är såå skrämmande, men jag får hela tiden känslan av att jag måste titta bakom mig och det får verkligen inte vara mörkt, jag har ju inte någon aningen vad som väntar mig! Det blir ännu läskigare om man är ensam hemma, knappt så att jag vågar gå och lägga mig, skit löjligt jag vet! Kankse behöver hjälp mot detta? :P

Från en sak till en annan, byter ämne helt nu, men en tanke som alldelse nyss slog mig. Varför är det alltid så när man har som mest brottom och ska precis logga ut från msn eller bara logga ut så är det alltid någon som börjar skriva till en? Det är oftast någonting viktigt så man måste stanna och prata ett tag. Men grejjen är att det alltid känns så jobbigt att behöva säga det till personen i fråga. Personen hinner precis säga hej och då ska man ursäkta sig för att man har brottom och måste dra. Jag får iaf känslan av att personen kankse känner att man bara säger så för att slippa prata och för att sedan blocka personen. Kanske låter helt luddigt, men delvis sant?

Nu ere dags för sängen tror jag, välbehövd sömn, börjar 8 imorrn, bara att stiga upp innan 6 med ett leende på läpparna och hoppas på att läraren dyker upp denna fredag, någonting som inte alls händer för ofta!

GODNATT <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej!
hur har dagen varit ?
www.enlitentax.blogg.se

2008-05-15 @ 22:27:31
Postat av: jossan

jaah, det händer alltid för mig med!

2008-05-15 @ 22:29:31
Postat av: T i n a

uschh hatar när det blir så! Jag är skitmörkrädd :D

2008-05-15 @ 22:36:49
URL: http://tinairene.blogg.se
Postat av: max

Börjar 8, *fnuss* jag börjar halv 6, hahaha

2008-05-15 @ 22:47:35
URL: http://lightroom.blogg.se
Postat av: max

hahaa, tack så mycket! Mjo får väl sluta att fnissa då, men det var mer en fnysning =) hahaha!!

2008-05-15 @ 22:57:47
URL: http://lightroom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0