Livet är underbart <3

Morgonen började med filmtittande på psykologin, Livet är underbart. Denna film är italiensk och otroligt bra. Den har vunnit 7 oscars och hela sjuttarejtit. Jag hade sett filmen tidigare men det var längesedan, mindes inte så mycket, vilket är bra så förstörs inte filmen. Efter när filmen var slut så tror jag banne mig att det är min favvo film. Den innehåller allt! Humor, kärlek, drama och sorsna stunder. Den slutar så ledsamt att jag skulle kunn gråta. Filmen är så fantastik, kan rekomendera den gång på gång, det spelar verkligen ingen roll om man är tjej eller kille, gammal eller ung. Den passar alla och berör alla! Att filmen är på italienska förstör verkligen inte, utan filmen blir bara mer charmig!

Äntligen är det vackre vädret tillbaka, solen lyser och man kan vakna upp med ett glatt humör. Allting blir lättare när solen lyser, är det inte konstigt? :D
Fick även avtalet med Hammarby akademin idag. Ett avtal som fick min lärare att gå i taket av ilska och rektorn fattade inte vad akademinsnubben höll på med. De två ska nu försköa göra ett eget avtal och lämna som förslag. Får se hur det går med det där, hoppas på det bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0