Nationella...

Kvällen igår kunde inte ha slutat bättre än vad den gjorde! A kom, otroligt skönt, sovsällskap är det bästa som finns :P och vad mer kan man begära när vi går och vinner derbyt, så jäkla härligt att det inte går att beskriva, det var så otroligt viktigt och jag själv blev helt glad i kroppen, hoppas att det går lika bra på måndag, speicellt eftersoom jag ska foto matchen! Helt underbart kommer det att bli, super nervöst men underbart!

Idag var det ju dags för NP i matteB, usch och tvi. Åkte lite ektra tidigt till skolan för att läsa igenom allt och känna mig någotlunda säkrare, den säkerheten höll sig ungefär första delen, d.v.s G-delen, av NP...sen blir det värre. Men provet klarade jag iaf, kändes så iaf, men vad hjälper det när man siktar på ett VG och känner att det nog inte kommer att gå så. Legat på VG-nivå hela året, väldigt surt om det ska sumpas p.g.a detta, men på något sätt måste jag vara nöjd med mitt G, ett godkänt är alltid ett godkänt. Dock spricker ju mitt mål med gymnasiet då. Mitt mål var att inte gå ut med ett enda G, de enda ämnerna som varit i svaj att inte klara VG är just MatteB och EngB, men EngB känns som att jag ska kunna klirra ett VG. Hoppas, hoppas, hoppas att det går vägen med matten.

Nu är två stor saker klara denna vecka, slutprovet i FotoB och NP, men inte får jag vila för det. På en gång är det bara att sätta igång med psykologin som det är typ slutprov i psykologiB på måndag. Känns bra ibland "detta klarar jag, lätt som en plätt!" och sedan går det en dag och så känns det tvärtom, få helt hjärnsläpp.
Nu ska jag sätta mig och skriva lite svenska uppsatts!

Hejsvejs, tomatofejs :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0