Sooool

Vilket härligt och skönt väder vi börjar att få nu! Humöret höjs med 10 och man kan börja klä på sig sommarkläderna:D Jippi.....gud vad skönt, nu är det bara cirka en vecka kvar tills skolan tar slut. Mycket skönt, men skrämande att trean snart dra igång, alla vet vi hur fort sommarlovet går samt att detta blir mitt sista sommarlov, lite dystert! Nog för att det är väldigt kort tid kvar har jag inte så mycket att göra i skolan, det är rätt lugnt. Har MatteB prov imorrn som inte har sådan stor betydelse bara jag skriver G, vilket jag själklart kommer att göra, får jag ett VG i slutbetyg, sköntskönt. Och sen har vi textprov på torsdags, känns inte så komplicerat, läsa några sidor och det ska nog gå bra! Om jag minns allt är de det mesta, sedan såklart några inlämningar, slappt ;)

Idag har jag valt ut några speciella bilder som jag plåtade på Söderstadtion om ni minns, fixade till dem lite och satta sedan upp dem på kapita, grymt snyggt och många som häpnar till när de ser bilderna! SuperKul:D
Idag ska jag verkligen inte göra någonting, plugga lite lätt såklart, men annars bara ta det lugnt, orkar inte så mycket p.g.a av alla stressiga och fullspäckade helger, behöver lite veckovila:P Denna helg bär det av till Åland med Bowling för läger, hoppas det blir lika kul som förhoppningarna är, men vi får väl se hur det blir med den saken, någe röjj kommer det ju verkligen inte att bli! Vore kul men då bryter vi mot "kontraktet" som vi skrivit på...hihi. Massa bilder ska jag ta oxå!

Ikväll blir myspys i soffan med dh, något som ingen får missa, tror inte heller att någon kommer att göra det, superbra program, något som jag nämnt ett flertal gånger :D Tåls att säga mer!

Hejhopp i Lingskogen, tare lugnt, det kommer en morgon dag!

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

härligt med sol!

2008-05-27 @ 16:37:09
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0