Tisdag

Det är nog första gången jag inte har någonting speciellt att skriva, vem vill höra om min vanliga dag? En dag som så många andra upplever oxå, inte direkt läsvärt!
På träningen idag gick det superbra, hittade tillbaka till mitt spel, kanske inte jättetopp men iaf så att jag själv känner mig bättre nu när det är dags för KM på söndag!
Känns som om man har en fullspäckade helg. På fredag ska jag ut med min kompis som nyligen fyllt 18 år och hennes syrra, sedan på lördag hoppas jag att det blir en lugnt dag, mysa med A och sen på söndag är det ju KM, men måndagen blir ju bäst, säger bara ett ord  S Ö D E R S T A D I O N  :D

Men vi får inte heller glömma bort det viktiga derbyt imorgon, nu får vi faan göra mål och förhoppningsvis vinna, det såg riktigt bra ut mot IFK bara att chanserna inte satt. Känns som att bajen och jag är lika, spelet har inte fungerat men nu är det på väg på toppen igen ;D Kanske har vi fler likheter?

Nu ska jag sova ut och försöka hajja NP i MatteB, hade lektion idag, kändes mycket bättre, skönt med lektion imorgon innan det blir prov på torsdag!
Slutprovet i FotoB gick bra, iaf kändes det som det, svarade på alla frågorna, sedan är det bara att hoppas på det bästa!
Snipp, snapp slut och så var dagen slut! GodNatt <3


Kommentarer
Postat av: jossan

Klart jag vill höra om din vanliga dag blåbär =)

2008-05-07 @ 09:01:09
URL: http://yigg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0