Ute i solen med J <3

Strax ska jag ut i denna sommarvärme och träffa J. Myspys bara sitta i solen och njuta, dock är det otroligt varmt, hoppas temeraturen går ner lite nu på kvällen :) runt 20 vore skönt, 32 grader i solen är alldelse för mycket, värmen kommer som en chock.

Satt och tittade igenom min betyg, på de kurser som jag gjort klart från 1an. Lite kul, 6 kurser var klara och jag hade 3 MVG och 3 VG, skit bra jue. Sedan började jag tänka vidare:P och började räkna på vad jag skulle få för betyg i kurserna som tar slut nu. MVG i psykologiB, arbetsmiljö, mediekunskap, textkomunikation och VG i matteB (:D:D:D) sedan är det lite oklart i mutimedia, natutkunskap och idrottA...får anting VG eller MVG i alla tre, hoppas på det sistnämda;)
Känns lite skönt att skryta om det! Är otroligt glad över mig själv, har aldrig tidigare varit något MVG-barn, enbart fått en massa VGn, gick ut 9an med 4 MVG så jag har verkligen höjt mig :)

Sluta och softpotata er i soffan, ut och njut av solen, alla behöver vi lite färg på kroppen, om man nu inte är en fuskare och kör fuskbränna under vintern! Då blire ju inte lika kul att bli brun under sommaren om man redan är brun! OCH mixa aldrig fusk brun, solarium, med vanligt solljust, skit farligt, så ta vara på den naturliga solen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0