15 november

Snart en månda till jul, skrämande vad tiden går fort.
Dagen har bestått i att titta på TV och bakat en kaka till mam födelsdag som är på måndag men vi ska fira henne imorrn. Tror det är första gången jag misslyckats med denna kaka, vet ju dock inte resultatet än men de kändes fel bara:P
Ikväll är det utgång som gäller och känner mig inte taggad någonstans, iofs brukar jag inte vara det på dan, men denna gång känner jag mig mindre. Jag dras mellan två vänner om vart vi ska och blablabla, jag vill alltid vara alla till lags, även om jag själv måste offra min egen vilja. Så hur kvällen ser ut har jag ingen aning om! Får hoppas på att den blir bra och att jag taggar till lite. Just nu skulle jag lika gärna kunna ligga hemma i myskläder och titta på en film i soffan, illa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0