Äntligen helg

Då är vi framme igen då - De är helg
Med helgen ska det ju tillkomma: Lååång asena kvällar/nätter, låånga skööna sovmornar och uppladdning för veckan. Men varför kan aldrig mina helger se hur så? Denna helg är precis som alla andra. Idag tog jag helg redan kl 11, då jag var klar med plåtandet på Restaurang Kvarnen, åkte till stan, shoppa fördelsadagspresent till mam och lite till mig :) Sedan möte jag upp systrarna Larsson, handlar drickan för helgen och drog hem till C för att färga L8 och mitt hår - mys. Kvällen bilr även mys då jag ingenting har inplanerat....lr..?
Sovmorgon imorrn? Skulle inte tror de. Då mam ska dra upp mig och A för att hjälpa till på landet att slänga och åka till återviningen och sen är det bara att ladda för kvällen. Visst det är det enda som stämmer in på mina helger - lååång sen kväll/natt. Vi är ett helt gäng som ska ut, ska blir super!:)
Sovmorgon på söndag? Nej. För självklart har jag match då och det är samling 10:00, suck, inte gör det de hela bättre med att jag är reserv - sen när blev jag de? :P
Så denna helg är som alla andra helger. De förstörs av tidiga mornar vilket för att den härliga kvällen blir lite förstörd när man måste tänka "de är en dag imorrn oxå".

För alla er som undrar - Så JA håret blev super. Ljust och fint, även om det bara är jag som märker det. Håret ser iaf inte trist ut nu när jag tittar mig i spegeln!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0