Då tar jag helg då :)

Samtidigt som jag hatar min praktik, eftersom jag är helt ensam och int får följa en fotograf, så älskar jag den. Jag väljer själv tid, plats, vart. Riktigt skönt. Även att jag bara gör ett fotojobb/dag lr om jag är i skolan och redigerar. Det blir inga tidiga mornar och korta dagar. Börjar runt 10-11 och kommer hem 12-15, naajs är enda ordet:)
Idag är en extra skön dag, då jag kunde ta helg redan kl 11, vem klagar på de?;)
Helgen blir lugn dock, ingen utgång, ingenting. Känner inte riktigt humöret + att J ska plugga inför sin uppkörning och teoriprov som hon ska göra tis&ons! Superstolt över henne och är övertygad om att på onsdag har min vän körkort och kör mig dit jag vill:P Kanske det t.o.m blir utgång på ons för att fira körkortet, vem vet:)

Riktigt kallt är det idag, ungefär som igår men då var det skönt, blåste inte så förjävligt som det gör idag. Ingen vinterjacka kan rädda mig idag. Och toppen av isberget så måste jag ut igen i kylan för att Olav i min klass ska låna mitt 70-300 objektiv till kameran, så ska möta han i stan vid halv 4 :) Kan ju inte be stackarn åka till Fruängen när han bor i Nynäs:P hehe...vad gör man inte för klassen, måste ju uppehålla ryktet som Klassens mamma :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0