Då var jag i gång då

Helgen har vart piss, därav skrivtorkan, verkligen ingenting att berätta om, inte haft lust att skriva. Men nu är det nu vecka och nya tag på g.
idag var det första dagen på min praktik. Min lite annorlunda praktik vill jag nog säga. Fick uppgifter idag inte så värst många, 10 st, vet inte hur lång tid det kan tänkas ta, men känns som att på 4 veckor borde jag kunna få det gjort, vilket ger 3 veckor kvar, vad händer då? Känns skönt att ha reserv tid, jag kan ju inte styra vädret lr om jag blir sjuk. Så reservtid känns super att ha efter att jag grovplanerat lite hur jag ska lägga upp allt.
Det finns ju inte en chans i världen att jag kommer dra ut och plåta i regn eller snö, inte skönt för mig och bilderna blir heller inte bra!
Ikväll är det iaf sista hemmamatchen för denna säsong, det är väl de enda som oroar mig eftersom jag nu bara får en chans att göra klart en del av en uppgift, att plåta miljöbilder på söderstadion med publik, vilket innebär att jag kommer tsm med Urban att få gå in mitt på plan (:D!!!) när han snackar laguppställningar och plåta. Eftersom press "delen" är vid södraläktaren kan jag inte ta bilder på de, så lite pirr imagen över det, en chans för att det ska bli bra!
Tur att jag redan har bilder på klacken och östra, kan jag lägga lite mindre tänk på de.
Men det ska bli skitkul ändå, sista hemma matchen och allt, kanske klacken hittar på något speciellt, hoppas på de så att bilderna blir ännu grymare!








En sak som jag dock inte har med i min planering är det plugg som jag har att göra. Men just nu känns energin på topp och APUn ska ju vara pluggfri, kanske finner lite tid här och där. Har ju gått om tid att läsa när jag åker till varje ställe. Bara positivt tänkande nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0