dagen efter

Det är nog första gången efter en utgång som jag vaknat upp så sliten som jag gjorde imorse. Kroppen helt slut och ont i vaderna, vad var skiljde denna kväll från någon annan?
Kvällen var iaf den bästa på läänge :) Vi började ett gäng hemma hos mig - Kul att min barndomskompis med vänner kunde komma. Snacket gick om vad vi skulle dra någonstans. Grabbarna vilje dra till Toxic, men J och jag kände direkt att de stället gillar inte oss. Vi har ju några exempel varför: Första gången kom vi inte, likadant andra gången då de helt plötsligt skärpt på reglerna med 20års gräns. Men övertalade som vi blev eftersom grabbarna "kände" ju vakten drog vi dit. Inte var det några problem att komma in, nej, vi sa ju bara att vi stod på gästlistan, vilket vi oxå gjorde. Det konstiga var ju bara att J och jag inte satt upp oss på någon lista! Hahah,  fråga inte mig hur de gick till:P

Men J och mina problem med Toxic tog inte slut där. helt klart måste de har någonting emot oss. Vi kommer in, allt är lugnt, köper drinkar, sen kommer bomben. "VAR är jacklapparna?!" Sjävklart har vi båda tappat dom! Men som tur var lösde det sig efter lite snack med vakten, inte var han glad på oss efter de.
Sedan drog vi vidare till Viper för musiken sög på Toxic och för att J såå gärna ville träffa sin pojkvän:) som inte kom in på Toxic med sina vänner hehe. Kvällen avslutades iaf där, med mycket dans och skratt.

Så imorse var det bara att kliva upp när klockan ringde halv 9, för klockan 10 var de samling för match, inte var jag bakis som J men som sagt rejält sliten:P
Ont i ryggen har jag nu fått efter matchen som vi förresten vann oxå:) Även om de var uset spel:P
T.o.m den första snön har kommit nu oxå, de vräker verkligen ner, men sjävklart kommer de och försvinna, inte kommer det bli några minugrader i sthlm!

Hejja på BP idag oxå! Mot allsvenskan! Synd bara att ni kvalar mot Ljunskile, skulle allt velat ha sett båda lagen i toppserien, det skulle ju inte skada om AIK tog en tripp till superettan en gång till eller varför inte DIF, i år var de ju nästan nära att försvinna. Länge leve grönvitt :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0