En helt vanlig helg

Denna helg har varit/är som de alltid brukar vara. Jag är ensam hemma:P Inte gnäller jag över de, det enda som stör är att jag själv måste fixa käk.P Men det blir ju ofta grillen 2 minuter hemifrån:p
Igår hände ingenting speciellt, blev en lugnt kväll! Dum som jag är sätter jag mig själv i mörkret och tittar på gothika, en film jag aldrig sett tidigare och aldrig i hela mitt liv skulle kunna se på bio:p, men som tur var kom A hem till mig efter ungefär halv filmen. Natten var dock dålig, kunde verkligen inte somna! Min hals är helt tjock och det känns som jag har en massa hår i halsen som irriterar. När klockan var 04 låg jag fort vaken, inte speciellt roligt, somnade tillslut iaf.
Idag har det var familjedag med jumpan, inte det bästa att knappt sova innan när  man ska vara pigg. Det gick helt bra och tjejerna var jättduktiga. Lite nervösa tror jag eftersom små misstag begicks som inte brukar ske:p
Ikväll är det dags för bio, otroligt läängesedan jag gjorde de. Tyvärr ligger J hemma i kräksjukan och kan inte följa med:( Synd att vi bokat biljetter innan, men jag hoppas att der löser sig. Hoppas filmen är bra oxå, den är bara 1½ timme vilket iaf jag tycker är konstigt:P

imorrn är det äntligen dags för JL. Läängtar redan. Det är verkligen den roligaste tävlingen. Den är inte speciell på något sätt men det är själva stämningen och gemenskapen med alla andra lagen. Hoppas det går bra i morrn, jag, patrik och Andreas kommer spela skiten hur resten :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0