Godmorgon

Godmorgon:) Faan va härligt att vakna nu! Har dock försovit mig men de spelar ingen roll för min handledare, Urban, har inte hört av sig så jag har ingenting att göra idag. Hade ju tänkt åka till söderstadion och plåta men där kommer jag ju inte in utan att veta vem jag ska söka efter och vart, de som Urban skulle ha mailat mig om! Irriterande!
Så vad ska jag hitta på idag då i detta härliga väder med strålande sol?! Funderar på att plugga lite, alltid bra att få de klart och sedan ska jag åka till min farmor för att äta lunch, myspys!

Hade en jättekonstig dröm i natt! Drömde att en kille i min bowling som åker speedway gick i den grupp som jag är tränare i (gymnastik) och var med på rörelseskolning, såg helt sjukt ut:P Han hade inte fått följa med resten av bowlinglaget till Italien på läger sådärför var han där, tror jag eller så var de bara en bortförklaring istället för att erkänna att han ville vara där:P Även marcus var med på ett hörn i drömmen, helt psykad:p hahah

Nu är det bara två dagar kvar tills benmärgsprovet - tror nog att jag börjar bli lite nervös nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0