Helgens planer redan klara på måndagen?:S

En tankeställare kom precis upp i mitt huvud:P
Vi kan ju börja såhär. Idag är det måndag och helgen har precis rullat förbi. Det första J säger till mig "vi ska väl ut på lördag, vet du om A ska följa med?!" Den första tanken som kommer till mig är "Det är måndag, helgen har precis varit och jag har ingen anning vad jag eller andra ska göra i helgen som kommer":p haha, eller är det bara jag som är seg med att komma igån?:P
Visst sa jag att det blir utgång nästa helg i lördags, men de sa jag ju bara, inte hade jag räknat med att "planeringen" skulle börja direkt. Hahah...J får mig alltid att fundera, hon är taggade dan efter hon varit ute.
För mig börjar man "planera" helgen, lr rättare sagt hör runt ang. helgen, tidigast på onsdagen, då J anser att "detaljplaneringen" börjar.P. För vem vet eller har "planerat" vad som händer i helgen på måndagen?:P Kanske bara jag som är lite "efter" alla andra....vem vet:P

Nu har vi även kastat ut våra trasiga soffor och fått nya. Men nya och nya vet jag inte om man kan kalla dom. De kommer ifrån mams kompis. De klarade iaf testet. Liggtestet. Helt okeej, mjuka och sköna, tar väl ett tag att vänja sig bara.
Själv kommer jag nog aldrig köpa skinsoffor - iskalla på vintern och så klibbar de på sommaren i hettan!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0