Helt galet

Igår plåtade jag säsongens sista hemma match för bajen. Det var en konstig match, 7 mål på 37 minuter, d.v.s nästan ett mål/5 minuer, helt galet. + att malmö går och får em straff som måste utses till årets filmning, trodde det var ett skämt från början, en riktig domar skandal. En topp domare ska kunne bedöma bättre! Matchen slutade iaf 3-6 till Malmö, helt galet, finns nog inget bättre ord att beskriva matchen med.
Svin kallt var det också, fyfaan, trodde mina tår skulle försvinna. Jobbigt värre blir det ju oxå när ingenting händer i matchen, kanske fick ihop max 7 bilder på andra halvlek! Tur at första haövlek var lite mer fartfylld:)

Idag har jag suttit i skolan och fixat med alla bilder, kommer ett inlägg senare med dom :) Annars en rätt så tråkig dag och kvällen består av träningar och möte, kommer inte hem förrän halv 10 ikväll typ, suck!
Ge mig ett liv :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0