JL <3 Me

JL gick strålande idag. Sa ju att jag, Andreas och Patrik skulle spela skiten ur alla. Superhärligt. Det är så kul att spela med killarna, hoppas de händer igen :)
Annars har det inte hänt så mkt idag, förkylningen börjar bli bättre, tror jag, men halsen krånglar, hoppas jag får sova i natt iaf! Efter matchen låg jag och glodde på fotbollen, avgörandet av allsvenskan. Blir så trött på att Ellos på allvar trodde de hade en chans emot Kalmar på guldet, insåg alla andra utan de att guldet redan var säkrat?

Imorrn är det APU igen, ska ta o ringa Urban, infoansvarig på Hammarby, och höra lite. Sedan ska jag väl dra och plåta restaurangen Kvarnen. Tror jag bara gör de imorrn, känner att jag vill vila upp mig och bli frisk. Eller iaf få en riktigt natts sömn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0