Praktiken skiter sig...

Jaa snöstormen skulle ju komma men när MrJ messa imorse och jag hittade ut vill jag bara dra täcket över huvudet och sova vidare :)
Självklart tycker jag om snön, superhärlig och mysig, men så taggad att gå ut i stormen, helt ensam, är jag inte! Och speciellt inte för att ta mig till skolan:P Såna här dagar man ligger hemma i soffa och myser framför en film!
Tack vare detta vinterväder skiter sig min praktik oxå! Dessa veckor som är kvar var det tanken att jag skulle åka runt till de 5 andra skolor/gymnasierna som har akademiverksamet och plåta den miljön. Men inte faan går de när det är 3 dm snö ute och flingorna bara yr så i stället måste jag vara i skolan. Vet inte riktigt vad jag kommer att få göra. Hade hellre sett att jag fått vara hemma och pluggat lite, men vad gör man inte gör betygen:p
Hemma iaf nu efter att fixat söderstadion bilderna, skönt att det inte är träning i kväll = Kan vara inne i värmen hela kvällen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0