Silvermedalj :D

När klockan på mobil ringde drömde jag att det var en rockstjärna som skickade sms till mig. Varje gång trycker jag på snooz och varje gång det ringde trodde jag det var ett sms. Drömde även vad de stod i sms:n, men det minns jag inte. Visst kan det bli konstigt! Men de kankse berodde på att jag inte somnade förrän halv 3 och klockan ringde 06!
Kom iaf upp i tid när jag tillslut insåg att de inte var någon rockstjärna som sms:t mig utan bara mobilen:P
Lite deprimerande var det att gå ut kl 7 på en lördagsmorgon, helt mörkt ute, kändes verkligen inte rätt!
Dagen har gått otroligt fort, inte ens haft tid att sätta mig ner för att äta, så de gör jag nu!
Tävlingen gick superbra! Några få småfel, men vi fick super poäng, max 10,0 (otroligt svårt att få, man brukar säga att 9,8 är max)!
Plint 8,90
Trampett 9,05
Matta 9,05
Detta räckte till en andra plats! Men vi hade några tjejer som var lite giriga och vill allt ha den där guldmedaljen, det börjar ju bli som en liten trend, vi kommer alltid 2a! Men det tycker jag bara visar hur otroligt duktiga vi är. Vi har ju t.o.m utökat gruppen från ca 14 till 24, så med många nya är resultatet finemang!
Dock kan jag ju själv inte sluta att tänka efter vad vi skulle få för poäng om vi toppade på alla varven! Just nu så är ju sjävklart de bästa med, men med några undantag eftersom alla ska få vara med på något och att de inte är samma 8 som kör varje varv. Men med toppning tror jag lugnt att första guldmedaljen skulle komma...


Väntan på prisutdelning, två glada silvermedaljöser, grupp bild (Min grupp med medaljer MiniDM och sedan Minitruppen som kom på en fin 5e plats!)

Vackra, sköna och bästa MiniDm! Ett riktigt härligt gäng tjejer, nästa gång kommer guldet:D


Kommentarer
Postat av: Cecilia

nemen kolla där är ju emelie

2008-11-29 @ 19:47:20
URL: http://cecilianygren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0