Sjuk.

Som alla vet, är min nya mobil sönder igen. Den höll 1½ månad. Min gamla mobil som jag nu måste ha, har världens vibrator, och då menare jag verkligen världens. De låter som faan! Men iaf, så får jag ett sms mitt i natten så vaknar jag alltid, det är nästan som om hela sängen vibrerar med:P
Ett tecken på att jag skulle vara hemma idag mer än att nästan rinner, nu går det inte att andas igenom någon näsborre, och halsen svider + att jag låter som en tant som rökt i 60 år så vaknade jag inte när jag fick ett sms! Kankse låter helt cp, men det "bevisar" iaf för mig att "Therése, idag är du hemma, så att du kan bli normal igen":P 
Så idag blir det en hemmadag och pyssla om sig själv och som vanligt känna om någon frågar hur man mår att "det är mest synd om mig i hela världen":P En vanlig symtom jag får när jag blir sjuk.

Hoppas att jag blir bättre snart eftersom om jag är sjuk får jag inte lämna blod och det var någonting som pap och jag tänkt att göra denna vecka. Vad mer ska komma emot mig och att bli blodigavare/komma in i vuxenvärlden?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0