Små förberedelser

Imorgon gäller det!
Min mobil lär ringa kl 06:00 imorrn, för tidigt, blir hämtad kl 07:00 uppe i centrum! Sen bär det av till Tyresö!
Eftersom det blir tidigt morgon har jag redan gjort några små förberedelser!
1. Tagit bort nagellacket (inget sånt får finns när det är tävling, alla ska vara så lika som möjligt)
2. Skrivit lista på vad jag ska ha med mig, så jag ingenting glömmer
3. Valt ut kläder och hur håret ska vara (få längre tid på morgonen då:))
Börjar blir lite smånervös nu, även om det inte är jag som ska tävla, så är det otroligt påfrestande att stå nere på golvet och bara hoppas på att tjejerna får till, det finns ju ingenting som jag eller någon annan tränare kan göra för att påverka. Mer än att peppa tjejerna till max innan!


Jag och syrran tar ett dopp på Åland i SEPTEMBER! Super skönt var det och vågorna var helt perfekta!

Fredagskvällen blir lugnt, behöver jag ens säga varför:P, sen på lördagkväll har jag ingen aning om vad som händer. Om kära J bara kan så blir det självklart utgång. Känner att jag behöver en utekväll med tanke på förra helgen, vill inte uppleva de igen....:P Men de känns som om att det lutar åt en lugn (trist) hemmakväll om ingen annan dra ut mig på äventyr, men som om det skulle hända! Hoppas går ju men som man säger "Önska i ena handen och skit i den andra och se vilken du får mest i!" Haha..uttrycket stämmer ju rätt bra! Passar in på min helg oxå....:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0