Snart säger de väl att jag är blodsjuk...

Sist jag var på vårdcentralen för att prata om provsvar från mina blodprov sa doktorn att hon skulle skicka provsvaren till huddingesjukhus, de var hennes plikt att informera om dom. inte mer tänkte jag på det.
Sen igår fick jag brev i från Huddingsjukhus, antog att det bara skulle stå något om provsvaren men iställer kommer bomben! Du är välkommen på BENMÄRGSPROVTAGNING! Trodde nästan mitt hjärta skulle stanna, de lätt lite för läskigt för min del.
Det stog så fint beskrivit på lappen vad de tänkt att göra oxå. Jag kommer att bli lokalbedövad och sen kommer de sticka in en nål i min höft. Det kommer inte göra ont men känns lite obehagligt. Efter 10-15 minuter är det klart och jag får gå därifrån, men hur satan ska de gå till med en bedövad höft! Känner redan skräcken!
Samtidigt som jag inte riktigt tror att det hela har sjunkigt in, men nervös och rädd kommer jag iaf att vara när jag väl ligger där med nerdragna byxor!

Idag ska jag dra i väg och plåta Årsta IP, får skjuts av mormor och Lasse :) Sedan ska jag möta upp C och vi ska gå och sola och äta någon god lunch. En riktigt mysdag hoppas jag:)
Sen ikväll


Kommentarer
Postat av: Jossan

2008-11-14 @ 17:31:35
URL: http://yigg.blogg.se/
Postat av: Jossan

Varför ska du det?? :O

2008-11-14 @ 17:32:53
URL: http://yigg.blogg.se/
Postat av: jossan

Men gud vad läskigt! Hoppas att det är bra då! <3<3

2008-11-14 @ 18:23:41
URL: http://yigg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0