Snitt 5-15 Gb - Jag 36 Gb :$ ... hehe

Idag är det en riktigt tråk idag! Det är kallt ute, jag fryser och är otroligt trött!
Var i skolan idag och fixade bilder ifrån Årsta IP och Nackastatyn. Snackade lite skit med min lärare och blev sur för att servern var full och ingenting mer fick plats. Vi tittade då hur mycket utrymme varje elev hade. Snittet låg väl mellan 5-15 Gb, sen kom jag på 36 Gb:p Kände mig lite som boven i det hela. Men rensade lite och fick ner min mapp till 28 Gb istället, duktiga jag! Men det visar ju oxå vem som fotar mycket och har en del sidoprojekt - Jag :D haha

Ikväll händer nada, men såklart kommer bästa program ever efter ONE TREE HILL - HELLS KITCHEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0