Tråk, tråk, tråk

Detta har varit första helgen på över 2 år som jag verkligen inte ha gjort någonting! Trodde det skulle vara skönt och avslappnade men så fel jag fick. Riktigt uttråkad är jag. Inte ens match har jag haft i helgen. Trodde inte att jag kunde blir så uttråkad, helgen har kännts som en evighet, men inte en evighet på något bra sätt. Ett utdraget och djävulsk evighet. Hoppas de blir lite fart nästa helg. Tidiga lördag blir det iaf, då mina småtjejer har tävlning, samling 07:30 !!! Inget party den fredagen iaf. Skulle inte förvåna mig om jag har match på söndagen oxå så att hela helgen är förstörd:P Och toppen på de som kommer det säkert hända massa kul just nästa helg och jag får sitta hemma själv! Är inte ödet fantastiskt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0