Träningstisdag

Ny dag på praktien, nya tag. Förkylningen börjar ju äntligen att gå över. Känns skönt. Får iaf sova nu på nätterna :)
idag har jag inte kunnat "göra" något på praktien, väntar på att Urban ska maila mig till uppgifter om Restaurang Kvarnen som jag ska plåta. Så idag har jag lagt ner tid på att plugga lite. Känner mig lite duktig. Har jobbat med sociologin, skrivt massor om "skilland" mellan tjejer och killars sexdrift, om jag på något lätt sätt ska kunna förklara vad det handlar om. Men som alltid när jag skrivit massor och blivit klar blir jag alltid osäker på om jag tolkat uppgiften rätt! Sociologi är ett helt nytt ämne för mig och vi hann bara göra en uppgift innan vi drog ut på APU så det känns inte riktigt som om jag fått grepp om ämnen, vilket gör det ännu svårare att jobba på egen hand coh samtidigt göra ett bra jobb och blir nöjd med resultat.
Känner mig iaf duktig att jag kommit igång, 1½ uppgift klar av 3 st som jag ska göra! Och igår fick jag även lite körkortsteori gjort, läste i boken och svarade på frågor.

Ikväll är det träningstisdag, första gympan med småtjejerna från 16.30-19:00, men jag går 18:15 för att själv träna vid halv 7 - booowling!
Sköönt med APU - får sova tills jag vaknar och slipper gå ut i regn och rusk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0