Tuff vecka = Lugn helg

En tuff vecka, men många starka och jobbiga känslor följs av en lugnt helg. Bevisat sen tidigare i mitt liv att helgen efter något så ska man ta det lugnt, och bara låta allting sjunka in. Även hur tråkigt de må vara. Och det är precis det jag tänker göra!
Idag har jag varit ute på shopping runda med päron, vilket alltid slutar i kaos. Men tillslut finns vi det vi ska ha och kan åka hem med glada miner. Jag hittade ingenting, tråkigt!
Ikväll kommer mormor och Lasse hit på middag. Én lugnt kväll helt enkelt.
Längtar efter helgen där jag bara får vara och ta den som den kommer, eller iaf en kväll. Hoppas den kvällen kommer med MrJ nästa helg eftersom det inte gick ikväll. Vore helt underbart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0