6 november

Riktigt seg dag idag. När klockand ingde kvar över 8 trodde jag inte var sant. Skönt att jag styr mitt egna schema, så låg var till kl 09. Tog det lugnt, blev irriterad när jag fick höra att det var sigalfel och 20 minuter försening på pendel, att ta ser ur sängen då ble svårare. Pallade iaf mig iväg, tog en buss som gick 30 min senare än vad som var tänkt från början och kom till skolan, enbart 15 mnuter senare. Jag är en riktigt jävel på att ta in tid:)
Kom hem sedan vid kl kvat över 3, sköönt med inga läxor (nästan), snackade med J, bokade biljetter till Saw V på lördag:D, la mig i soffan och tittade på One tree hill. Bästa seriern ever!
Somnade sedan till AFV och vaknade när mam ringde och undrade om jag ville ha pizza till middag (eftersom hon skulle komma sent hem) och vem tackar nej till de :)

Ikvällen består i harmoni. Bara ta det lugnt, titta självklart på Hells kitchen och sedan sova i min underbara säng.




Allt liv är lidande..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0