Nostalgi

Idag åkte jag till gubbängens skolan för att plåta, trodde jag ja. När jag väl kom dit snackade jag med Kenta (bajen kenta, the kenta:P) och jag var välkommen att komma på måndag. Då kommer jag att få följa med en klass, 7F, en hel dag. Känns som att gå tillbaka lite i tiden. Års 7, liksom, hur många minnen har man inte därifrån? Inte kanske de bästa heller, hehe..
Så de var bara att vända för mig och åka hem igen. Men inte skulle dagen gå till spillo för de tycket jag. Så jag satte mig och ringde till de andra skolorna som har Hammarbyfotbollsakademi och "bokade" in mig. Så nu är allt de klart. Synd bara att alla skolorna bara kunde på måndagar, så nu har jag jobb mån-tis i 3 veckor framåt men sedan ingenting resten av veckorna:P hehe..

Nu har jag varit hemma ett tag och lyssnat på gamla godingar på youtube! Verkligen så otroligt många minnen som kommer upp. De fick mig att börja rota i gamla saker och jag hitta allt möjligt. Balbilder från 9an, slutbetygen i 9an och massor utav såna saker! Lite känslosamt blir det ju!



Balbild på L8 och mig x2, bussresan hem från kungsberget A,
Kväll på stan Ch, L8 & W, Ch och julgrisen W med Ch :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0