APU (=praktik)

Just fattat att jag kommer ha världens lyxigast praktik!:D Bestämmer helt och hållet mitt egna schema. Tidiga morrnar är alltså slut för detta år!:D Med en hacke att jag självklart gör allt som jag ska i tid :) Men så duktig är jag ju.
Känns som om jag kommer få mycket tid till att ta det lugnt och sova + plugga det som man missar i skolan, d.v.s individuella valen, suck, praktik ska ju vara befriande! Men med denna softa APU så känns det som om vinterna bara kommer att försvinna och jag kommer klara skolan utan att blinka! Just nu känner jag mig väldigt positiv nu, hoppas det håller i sig. Man blir så glad samtidigt, hela vardagen känns underbar. När var det sist man kände så? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0