Blod, blod, blod

Igår skulle jag ha fått svar på mitt blodprov som jag gjorde förra veckan, men varför ska någonting gå smidigt, nej! Igår en timme innan jag skulle vara där ringer vårdcentralen och säger att doktorn inte kan och att vi måste boka in en ny tid. Hon som ringer frågar om jag kan på torda 14:15, jag svarar nej det blir nog lite tajt, kan jag få lite senare? Får ett skit svar med att doktorna måste ju kunna! Men HALLÅ?! Måste inte jag kunna då?!?!?!? Det är ju inte jag som flyttar på en inbokad tid för 3 veckor sedan. Lite anpassning måste man väl ha efter patienten, inte kan jag komma springandes när de vill, jag går jufaktiskt i skolan:p hahha, superviktigt! ;)
Men iaf så nu ska jag dit imorrn kl 14.30, lite bättre tid fick jag till iaf, hoppas jag kan får svar nu och att allt löser sig.
Ska det vara så jäkla krångligt att bli blodgivare? Suck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0