Höstlov

Jaha, imorrn är det dags för starten av mitt alldra sista höstlov. Jag fylls lite med ångest när jag tänker på det. Usch. Det märks att man nu ska bli vuxen. Massa ansvar. Skärmande. Mest kommer det kännas när det är dags för jul...
Men iaf, man måste ju njuta medans man kan:P hehe Lovet är iaf lite mer fartfyllt än vad det brukar vara:
Måndag: Sola med C
Tisdag:   Två år med A - Ut och käka :)
Onsdag: Träning/A åker till sin pap
Torsdag: Ledig dag? Lr något skojj med familjen
Fredag:   Kankse fika med MrJ och discobowling med klassen :)
Lördag:   Ledig, ingen hemma, öppen för förslag
Söndag:  Samma som lördag.

Sedan är det dags för min APU att sparkas igång. Spännande. Får jag se vad Urban kommit på gör något och hur mycket det kommer att vara. Hoppas på bra väder så att bilderna blir fina och de ger mig större lust att göra det också:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0