inte igen!

Jaha då var man hemma ifrån vårdcentralen nu då och vad tror ni man måste göra? Jooo ännu ett blodprov! Va faan ör deras problem, även min mor blev riktigt arg när hon fick höra detta, det är ju inte direkt första gången jag gör detta + att jag nu fått ett högkostnadskort som de börjar stämpla in mig på, börjar bli lite nervös på detta. Hur många blodprov ska jag behöva lämna? Om det inte är något allvarligt som läkarna hela tiden säger! Börjar bli ganska irriterad! Känns inge vidare tryggt, vill bara att de ska vara över. Hur jävla svårt ska det vara att bli blodgivare, en omöjlighet?

Får iaf se framemot måndag när jag ska plåta Sthlmsderbyt mellan Bajen-Dif, ska blir riktigt maffigt! Hoppas på en lugnt match bara, vill inte att det ska hända något när jag finns nere på planen:P Men det kommer ju att bli grymt kul:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0