Mamma och jag <3

Lugn kväll ikväll eftersom jag imorgon har dubbelmatch med b-laget, blir upphämtad av Maria kl 09 imorrn så behöver min skönhetssömn:)
Just nu ligger mam och jag och tittar på Idol! Väldigt många duktiga denna omgång, ligger dock och asgarvar för att jag tycker det är helt absurt med ålderna, 16 år är ung och coolt men att se ut som 12 gör att jag inte kan hålla mig. Bilden passar inte in i Idol, det känns lite knas, haha, lite underhållning iaf:) Dock har min mam redan blivit nerkärad i en av killarna - Kevin - tror att det kommer att bli likdant som med Måns, honom gillar hon fort! Hon är min lilla 13-åriga skrikande tjej, haha! 

Lugn kväll ikväll men imorrn blir det drag, fest hemma hos mig iaf jag får bort mina päron, hmm, ska jag lyckas?! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0