Måndagar, Zzzzz

Måndagar måste nog vara den tråkigast dagen i veckan!:
1: Det är måndag, helgen är över, säger väl allt :P
2: Jag har lång dag i skolan, 09-16.30. Extra tråkig när jag bara skrivit ut en bild på fotolektionen som är 6 timmar..
3: Det går verkligen ingenting på TV!
4: Man är fort. trött från helgen bravader
5: Det är en låång tid kvar tills nästa sovmorgon.
6: Alla är lika sega och trötta som jag.

Tror jag skulle kunna göra denna lista hur lång som helst, kan inte finna något positiv med måndagar, iaf inte idag. Idag har allt bara kännts värdelöst.
Denna känsla får jag ofta när jag på morgonen i sängen känner att jag verkligen inte vill gå upp för olika anledning + att skolan är ju faktiskt viktig men ändå pallar mig upp och åker den lååånga vägen till skolan för att sedan inte göra ett piss. Då känns det förjävligt. Skulle ha kunnat stanna hemma och fått sova ut ordentligt, något jag inte gjort på länge. Men, skolan är ju viktigt...
En bra sak som är på väg iaf, det är LOV om mindre än 2 veckor nu :D

BTY bara:P Hade en lite mysko dröm inatt, kankse inte borde säga vem jag drömde om, men det kanske inte spelar någon roll, drömde ju inget farligt på så sätt:p Men iaf, drömde om Andreas, en ny kille i mitt bowlinglag, hmm, lite mysko, haha:P Drömde även om skolan så att drömen kan ju inte ha vart så jäkla bra ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0