Tre dagar kvar av höstterminen :)

Idag har jag varit hos mormor och ätit mat :)  läängesedan vi gjorde de. Vi fick sjämansbiff, vilket verkligen idagens samhälle inte är speciellt vanligt, men jag tycker det är asgott, synd att jag inte var så hungrig, hade ju varit på träning innan och då måste man ju käka lite innan de!
Ikväll har jag även hoppat DH för att plugga :O Chockade? Jag är nog lite, men känner mig lite duktig nu när jag är klar. Så typiskt min skola att ge allt sista veckan, med tanke på att vi inte gjort något speciellt den senaste månaden, men det är bara att kämpa. På fredag är det L-O-V :D Super naajs, behövs verkligen, kankse de kan bota min otroliga trötthet, kan verkligen somna vart som helt och när som helst - läääskigt!
Sen är det ju 5 veckors APU vilket gör att jag bara har 3 dagar kvar av höstterminen! Förrutom sista dagen när våran lärare vill fika med oss:P Lite sjukt att jag inte kommer att bege mig till skolan något mer än att redigera bilder, eftersom jag ska göra min APU hos HammarbyFotboll. De kommer ju att bli lite annorlunda. Ingen fotograf att följa med, känns som att jag kommer att göra fotojobb åt dom men inte ser jag det heller som en nackdel - kanske kan ge någonting i framtiden? :)

Nu är det dags att sova (slockna:P) så att jag pallar mina tre sista dagar om höstterminen:P hehe...skööönt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0