blodprov

Idag var det dags igen då. Som jag tidigare berättat om vill jag bli blodgivare men de har varit strul med mina provsvar ang. att jag har för lite blodplätter. Så idag har jag varit ännu en gång och lämnat blodprov för att se hur många blodplättar jag har. Börjas känna lite irriterande eftersom allt har blivit så utdraget. Jag tycker inte att man ena dagen har för lite blodplättar och sedan 1 vecka senare har man det dubbla. känns bara mysko.
Inte blir det bättre heller när man möts av en sur sköterska som knappt säger hej. Stoppar bara in nålen i armen, tejpar slarvigt och säger åt mig att gå det är klart. Tänk om jag hade varit världens mest nålrädda person eller kanske tycker det är jobbit att se blod. Har man ett serviceinriktat jobb måste man ju prata med patienten, annars har man ingenting där att göra tycker jag.
Nu har jag svinont i armen oxå för att hon gjorde ett slarvit jobb. Ibland blir jag så irriterad på allmänheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0