kort dag.

Har tisdagarna och torsdagarna blivit min favvodagar? Ja kansek det, finns det något härligare än att sluta kl 13 respektive kl12? Helt underbart. Nu får man belöning för mödan i 2an...verkligen, superglad över mitt schema. Lite jobbit dock att börja kl 08 dessa dagar, magen kurrar riktigt mycket och högt när lunchen börjar närma sig.
Idag är schemat fullspääckat som vanligt på tisdagar! Kl 16 beger jag mig till hallen för att träna mina smågymnaster och som tur är så har jag min egen bowlingträning i samma hall, kan det bli bättre? Tisdagarna får mig verkligen att känna mig aktiv, fullrulle från kl 16-20!

På torsdag är det äntligen dags för mig att klippa håret, någonting som verkligen behövs eftersom det var läänge, läänge sedan jag gjorde det sist. Inge bra, jag vet! Och sen på fredag ska jag och J&J till stan för att jaga rätt på en partyklänning till mig, känns att det verkligen behövs. Så jag har någonting att ha på mig när man ska ut och röjja:)
Behöver även fixa klänning till våran studenskiva som ska gå i temat maffia, tänkte mig en liten snygg svart cocktailklänning eller kankse en färgklick`? Lysa upp dansgolvet;) + att jag behöver en vit fin eller liknaden färg till STUDENTEN! Snart så, snart...sen är skolan slut!
Kommer jag sakna den?....

Kommentarer
Postat av: Alex's Fotoblogg

Tack för tipsen, beskar bilden lite och det blev lite bättre :D Vi ses ;)

2008-09-09 @ 15:08:48
URL: http://alexgustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0