plåta invigning

Igår gjorde jag min andra trip (i hela mitt liv) till Jordbro. Första gången var jag dock bara runt pendel och industriområdet, såg inte mycket av de och visst har jag även åkt förbi men aldrig riktigt varit i Jordbro. Men igår skulle jag plåta invigningen av Hammarby fotbollsakademi på Jordbromalmsskolan. Som tur var fick jag sällskap av Issa och Jenny som även gav mig en lite guidad tur genom Jordbro. 
Sermonin började först inomhus i deras Aula där ljuset sög även bakrund och allt så bilderna blev inte så bra, men sen skulle alla ut, tur att vi hade vädret på våran sida, hur snygga bilr bilder i regn?
Där fick alla barn stå i kö (KAOS) för att få atuografer av David Johansson och Haris Laitinen (rätt stavat?:S) som var semonins höjdpunkt och kändiskap :P
Så en massa bilder plåtade jag där ute som verkligen blev bra, David och Haris gjorde ju inte direkt bilderna sämre. Issa och Jennys komentar räcker ju: "Jävla va snygga dom är!"  Vet dock inte om jag kan hålla med att Haris är snygg, men med David är det inga tvivel;)
Kankse de kommer känna igen mig vid nästa match på Söderstadion? Vem vet....troligen inte:P

Så idag satt jag över 2½ timme i skolan. Helt ensam i fotosalen, kan det bli  skönare? Helt tyst och lugnt omkring en, vilket verkligen gör att man kan koncentrera sig på det som man skall göra. Lämnade sedan bilderna till akademin och väntar nu bara på respons och vart bilder ska visas. Hört att kankse på bajens hemsida och/eller i lokal tidningen "MItt i Haninge".
Kan det bli så mycket bättre?:)
Nu längtar jag super mycket till nästa hemma match, hoppas den blir bra mot Kalmar för jag är supersugen på att plåta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0